Wymiana i zwrot towarów
Czy któryś z produktów Ci nie odpowiada? Nie szkodzi. Wystarczy go wymienić lub zwrócić. Online i w krótkim czasie.
Przeprowadzimy Cię przez proces wymiany i zwrotu towaru w czterech prostych krokach
- Zaloguj się na swoje konto. Nie jesteś zarejestrowany? Nie szkodzi, zamówienie można wczytać przy pomocy jego numeru.
- Wybierz produkty, które chcesz zwrócić lub wymienić. Inny rozmiar lub kolor? Zupełnie inny produkt? Nie ma sprawy.
- Sprawdź, dodaj uwagi i numer rachunku, na który zwrócimy ewentualną nadpłatę.
- Odeślij nam paczkę.
O co często nas pytacie?
JAK I GDZIE MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR?
Nieużywany towar możesz zwrócić do nas w ciągu 14 dni. Zwrot towarów jest łatwy. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu online. Po wypełnieniu formularza wyświetlą się wszystkie niezbędne informacje do zwrotu towaru. Jeśli chcesz zwrócić towar za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innej firmy kurierskiej, wypełnij także formularz online, następnie możesz odesłać towar do nas za pomocą dowolnej usługi. Prosimy o przesłanie towaru nieużywanego i w oryginalnym opakowaniu. Dziękujemy!
JAK DŁUGO będę czekać na zwrot pieniędzy?
Gdy tylko towar do nas dotrze, sprawdzimy, czy nie jest on w żaden sposób uszkodzony i jeśli jest w porządku, zwrócimy Ci pieniądze jak najszybciej, zazwyczaj w ciągu 2-5 dni, ale nie później niż 14 dni od dostarczenia przesyłki.
CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYMIANY ZWRACANEGO TOWARU NA INNY PRODUKT ZE SKLEPU INTERNETOWEGO?
Wymiana jest oczywiście możliwa. Przejdź do formularza zwrotu i wymiany online, a następnie po prostu postępuj zgodnie z instrukcją wymiany towaru, która wyświetli się w formularzu. Zapłacisz tylko ewentualną różnicę w cenie, natomiast w przypadku nadpłaty formularz poprosi o podanie numeru rachunku, na który zwrócimy daną kwotę. Przy wymianie towaru obowiązują takie same zasady jak przy zwrotach. Zwracany towar musi być nieużywany i w oryginalnym opakowaniu. Dziękujemy!