Reklamacja towarów
Przykro nam, że znalazłeś się w sytuacji, w której musisz złożyć reklamację produktu. Postaramy się, aby proces reklamacji był jak najbardziej przyjemny i będziemy Cię na bieżąco informować.
Przeprowadzimy Cię przez proces reklamacji w czterech prostych krokach
- Zaloguj się na swoje konto. Nie jesteś zarejestrowany? Nie szkodzi, zamówienie można wczytać przy pomocy jego numeru.
- Wybierz produkt, na który chcesz złożyć reklamację.
- Uzupełnij informacje dotyczące problemu, dołącz zdjęcia i wybierz najbardziej satysfakcjonujący dla Ciebie sposób rozwiązania reklamacji.
- Odeślij nam paczkę.
Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu +420 228 227 652 lub wyślij do nas e-mail na adres info@lashespro.cz.
Wróć do sklepu internetowegoJAK MOGĘ ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?
Aby w szybki i prosty sposób złożyć reklamację, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego online powyżej. Jeśli dokonałeś zakupu jako zalogowany klient, w formularzu zobaczysz wszystkie towary, które są jeszcze objęte gwarancją. Po wypełnieniu formularza wyświetlą się wszystkie niezbędne informacje do złożenia reklamacji i odesłania towaru.
JAK MOGĘ sprawdzić status MOJej reklamacji?
Gdy tylko otrzymamy towar, wyślemy do Ciebie e-mail z potwierdzeniem przyjęcia. Mamy 30 dni na załatwienie wszystkiego i poinformowanie Cię o wyniku rozpatrzenia reklamacji. Zawsze się jednak staramy, aby było to jak najszybciej.