Masz jakieś pytanie? +420 228 227 652 info@lashespro.cz

Mogłoby Ci się spodobać

Koszyk0

W koszyku nie ma żadnych towarów.

Recenzje

Tematy

Na celowniku eLki: Jak pracować ze sztucznymi rzęsami ze skrętem typu L?
Recenzje

Na celowniku eLki: Jak pracować ze sztucznymi rzęsami ze skrętem typu L?

08.12.23 3040x przeczytane

Wybór konkretnego skrętu rzęs jest często bardzo skomplikowanym zadaniem. Każda klientka ma bowiem inny kształt powieki, inaczej rosną jej naturalne rzęsy i życzy sobie innego efektu końcowego - wszystkie te aspekty odgrywają znaczącą rolę w wyborze skrętu. Aby poszerzyć swoje horyzonty w zakresie skrętu rzęs i móc klientkom zaoferować jak najlepsze usługi, w dzisiejszym artykule przyjrzymy się szczegółowo sztucznym rzęsom typu L. Dowiesz się, czym różnią się od innych skrętów, kiedy warto je zastosować a także, jaki dają efekt końcowy.

Przeczytaj
UV Lash System - czy nadeszła rewolucja w przedłużaniu rzęs?
Recenzje

UV Lash System - czy nadeszła rewolucja w przedłużaniu rzęs?

24.08.23 19984x przeczytane

Od ostatniej rewolucji w stylizacji rzęs − którą moim zdaniem było pojawienie się gotowych wachlarzyków – minęło już trochę czasu. A kiedy za granicą pojawił się nowy system klejenia rzęs przy pomocy światła UV, cieszyłam się, że pewnego dnia też będę mogła go wypróbować. Perspektywy wyglądały świetnie − łatwiejsze klejenie, dłuższa retencja i koniec z koniecznością pilnowania temperatury i wilgotności w salonie oraz nadzieja, że być może ten system będzie świetną alternatywą dla alergików − to wszystko brzmi zachęcająco!

Przeczytaj
Trzy zestawy do przedłużania rzęs – czego potrzebujesz na początek i jak wybrać ten właściwy?
Recenzje

Trzy zestawy do przedłużania rzęs – czego potrzebujesz na początek i jak wybrać ten właściwy?

06.01.23 4778x przeczytane

Od dawna kusi Cię świat stylistek rzęs i chcesz zostać jedną z nich? Wspaniale! Przed Tobą wiele wyzwań, ale też nagród w postaci zachwyconych klientek. Jednak już na wstępie zastanawiasz się, jakie wyposażenie kupić, aby od początku mieć wszystko, czego potrzebujesz do właściwej pracy ze sztucznymi rzęsami. Właśnie w tym celu w Lashes PRO przygotowaliśmy atrakcyjne zestawy startowe. Sprawdźmy, który z nich jest dla Ciebie odpowiedni!

Przeczytaj
Mikroszczoteczki do rzęs - do czego służą i jak ich używać?
Recenzje

Mikroszczoteczki do rzęs - do czego służą i jak ich używać?

09.11.22 2770x przeczytane

Mikroszczoteczki do rzęs to drobiazg, który może mieć jednak duży wpływ na efektywność pracy każdej stylistki rzęs. Kiedy ich używać i jak z nimi pracować? Dowiesz się w tym artykule!

Przeczytaj
Rzęsy objętościowe w gotowym wachlarzyku – jakie rodzaje są dostępne na rynku?
Recenzje

Rzęsy objętościowe w gotowym wachlarzyku – jakie rodzaje są dostępne na rynku?

06.10.22 3448x przeczytane

Dawniej były niedoceniane, obecnie są poszukiwane i pożądane! Dzięki ich popularności na rynku pojawiają się już różne nowoczesne typy wachlarzyków. Jakie? Przedstawmy je!

Przeczytaj
Logowanie zamknij

Cookies

Używamy plików cookie, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Twojego ulubionego sklepu internetowego, dostosować zawartość stron do Twoich potrzeb, do celów statystycznych i marketingowych oraz personalizacji reklam od Google i innych firm. Klikając przycisk „Zezwól na wszystkie”, wyrażasz zgodę na ich zbieranie i przetwarzanie, a my zapewnimy Ci najlepsze doświadczenia zakupowe.

Twoje ustawienie plików cookie

Tutaj masz możliwość dostosowania plików cookies zgodnie z własnymi preferencjami, a później bardziej szczegółowo ustaw lub wyłącz w dowolnym momencie w stopce witryny.

Techniczne pliki cookies są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i wszystkich oferowanych przez nią funkcji.

Personalizujemy na podstawie towarów, które oglądasz. Dostosowujemy również wyświetlane treści do tego, co Cię interesuje.

Te pliki cookies pozwalają nam mierzyć wydajność naszej strony internetowej, a za pomocą uzyskanych danych możemy następnie poprawić przyjemność z zakupów dla naszych klientów.

Te pliki cookie są wykorzystywane przez sieci reklamowe i społecznościowe, w tym Google, do przesyłania danych osobowych i personalizowania reklam, aby były one interesujące dla użytkownika.